کفاشيان:فوتبال ايران سال حساسي راپيش رو دارد
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی
کفاشيان:فوتبال ايران سال حساسي راپيش رو دارد

رييس فدراسيون فوتبال در جريان نخستين جلسه هيات رئيسه اين فدراسيون در سال 91، گفت: فوتبال ايران سالي حساس و تعيين کننده اي را پيش رو دارد. 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز(یکشنبه) در دفتر ''''علی کفاشیان'''' رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
 
در این جلسه کفاشیان، محمد نبی، آیت اللهی، بهروان، شجاعی، عزیزی خادم، رحیمی، بهاروند، اصفهانیان و حسینی حضور داشتند که در ابتدا رییس فدراسیون فوتبال برنامه های سال پیش رو در سال جاری را به صورت خلاصه تشریح کرد.
 
''''علی کفاشیان'''' رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه اظهار داشت: باید جلسات متعددی را در سال جدید برگزار کنیم، چرا که سال 91 برای فدراسیون بسیار پرکار و مهم است.
 
وی ادامه داد: در نشست کمیته مسابقات و کمیته لیگ های آسیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشورهای عربی پیشنهاداتی را برای افزایش امتیازات و سهمیه های خودشان ارایه کردند که مورد موافقت قرار نگرفت و ما پیشنهاد تغییر زمان بازیها را دادیم که در آن تیم های ملی بتوانند فرصت بهتری داشته باشند که مورد موافقت قرار گرفت.
 
کفاشیان ادامه داد: خوشبختانه تیم داوری از ایران برای قضاوت درجام جهانی برزیل کاندیدا شده که باعث خشنودی است و امیدوارم با گذراندن موفقیت آمیز آزمون های شاهد حضور آنها در جام جهانی 2014 برزیل باشیم.
 
رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: سال بسیار حساسی پیش رو داریم و بر همین اساس از ابتدای سال فوتبال ایران فعالیت خود را با جدیت آغاز کرده و اعضای هیات رئیسه باید بیشتر به ما کمک کنند.
 
وی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال گفت: در تعطیلات نوروز جلسه خوبی با ''''کارلوس کی روش'''' داشتیم و سرمربی تیم ملی برنامه های مدون خود را به ما ارائه کرد که باید به بهترین نحو و به صورت مناسبی اجرا شود.
 
کفاشیان خاطرنشان کرد: همچنین تیم های نوجوانان و جوانان نیز فعالیت خود را از ماه ها قبل آغاز کرده اند تا در رقابت های قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی کسب کنند.
 
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به کمیته فنی و توسعه گفت: به دنبال تشکیل این کمیته ها هستیم تا تمامی فعالیت های مربوط به تیم های ملی را بر عهده داشته باشند.

 




:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: